Garajul lu' Adi

Revizie auto

Garajul lu' Adi

Oamenii vorbesc mult despre revizia masinilor pe timp de iarna, insa, revizia masinilor pe timp de vara este cel putin la fel de importanta. Daca, pe de alta parte, iti verifici vehiculul frecvent, este mai putin probabil sa ai parte de vreo problema.

Nivelul antigelului

Vara, riscați siguranța motorului prin faptul ca nu verificati nivelul lichidului de racire al motorului. De asemenea, o cantitate mare poate fi economisita daca lichidul de racire este reincarcat la timp si apa de racire nu fierbe. Din pacate, daca aceasta fierbe de mai multe ori, etansarea chiuloasei poate fi deteriorata, ceea ce duce la costuri considerabile ( Demontare , uzinare / rectificare chiuloasa, inlocuire set garnituri chiuloasa, inlocuirea kitului de distribuție ). Este recomandabil sa reumpleti rezervorul la intervale regulate pana la marcajul specificat.

Revizia

Ventilator de racire

Ventilatorul de racire este activat automat daca motorul incepe sa se supraincalzeasca. Acest lucru este necesar pentru ca fluxul de aer generat de ventilatorul de racire sa sufle prin fantele racitorului de apa si astfel sa raceasca apa, care revine la motor pentru a avea un efect de racire. Daca ventilatorul de racire a apei nu functioneaza, pompa de apa va circula apa din ce in ce mai calda in sistem, care va fierbe mai devreme sau mai tarziu.

Anvelope

Cea mai frecventa cauza a perforatiilor este o anvelopa non-sezoniera sau in varsta. In caldura de vara, comportamentul anvelopei de iarna se schimba, la fel ca si modul in care conduci masina. Atelierele de anvelope masoara si repara rotile, seteaza valorile de referinta si, de asemenea, rezolva centrarea, ceea ce imbunatateste semnificativ confortul masinii.
Trebuie sa aveti grija sa verificati adancimea modelului de cauciuc, deoarece este inutil sa fie echipat cu tehnologie inalta in interiorul masinii, daca partea in care ne conectam la asfalt este uzata.

Baterie

De asemenea, este foarte important ss verificati periodic bateria pentru a va asigura ca este in stare buna. Bateria este incarcata de catre generator, asadar depinde foarte mult de modul in care aceste doua lucruri functioneaza impreuna. Daca generatorul este bun si bateria este buna, atunci farurile noastre vor straluci cu lumina puternica in intuneric.

Nivelul de ulei

Fara lubrifierea „sangelui” motorului, acesta poate suferi daune ireparabile. Cea mai frecventa defectiune a motorului, care duce apoi la inlocuirea motorului, este atunci cand lubrifierea motorului inceteaza si piesele sunt deteriorate din cauza caldurii uriase, pistonul se blocheaza, manivela bate partea laterala a motorului. Reumplerea si schimbul periodic al uleiului de motor, dupa cum este necesar, va prelungi durata de viata al acestuia.

Revizia

Aer conditionat

Oricine a stat intr-un blocaj de circulatie cu unde de caldura poate aprecia aparatul de aer conditionat din masina. Cu toate acestea, acesta necesita intretinere, ca si alte parti ale masinii. Indiferent de aer, aerul conditionat se raceste, il vom aspira in masina, astfel incat curatarea filtrului nu este un factor neglijabil. Aparatul de aer conditionat functioneaza cu freon, acesta uneori trebuie completat pentru a asigura o racire adecvata. Daca sistemul nu raceste sau este slab, reumpleti sistemul cu freon la un service specializat. Se recomanda verificarea freonului si completarea lui la 2 ani.

Frana

Placutele de frana, discurile de frana si nivelul de ulei de frana trebuie verificate cât mai des posibil, deoarece acestea se vor asigura ca masina se opreste atunci cand pedala de frana este apasata. Placutele de frana au un timp de uzura si trebuie monitorizate si inlocuite in timp util.

Filtru de polen (Habitaclu)

Scopul filtrului de aer este de a impiedica murdaria si resturile de praf sa intre in motor. 

Recomandam revizia facuta periodic, conform indicatiilor din cartea tehnica a masinii.

Call Now Button